pozadie hlavička
Načítavanie...
Progress bar bg
0
%
Pozadie apollo bodky
Blesk vľavoBlesk vľavo
2   min.

Popisy a texty v e-shopoch sú kľúčom k predaju

Ani neviem, koľkokrát som od svojho klienta počul, že si texty na svoj e-shop alebo akýkoľvek iný web napíše sám. Vtedy vždy spozorniem a požiadam ho, aby to nerobil. Jednak preto, lebo viem, že to nebude fungovať a na druhej strane preto, lebo poznám niekoľko výnimočných copywriterov, ktorí roky naberali skúsenosti s tvorbou textu a odhadom správneho tone of voice (jazyka značky), aby dokázali napísať tie najlepšie texty, ktoré predávajú. Prečo ich naozaj potrebujete?

Vaše texty

Vaše texty informujú o produktoch

Popisy produktov poskytnú vášmu zákazníkovi nielen dôležité informácie o produkte, jeho vlastnostiach, výhodách a funkcionalite, ale majú v sebe aj predajný potenciál. Produkt nestačí len popísať. Treba ho popísať tak, aby siho vaši zákazníci naozaj chceli kúpiť. A túto schopnosť nemáte, ak ste neprežili roky v marketingu a nepoznáte nákupnú psychológiu. Kvalitný popis dokáže zákazníka presvedčiť, že váš produkt je presne to, čopotrebuje.

SEO je dôležité

Optimalizované texty na e-shopoch zvyšujú viditeľnosť vášho webu vo vyhľadávačoch. Ak nepoznáte vaše kľúčové slová (slová, ktoré sa viažu k vášmu produktu a sú mesačne vyhľadávané v súvislosti s ním najviac),nemôžete vytvoriť kvalitné SEO. A ak nemáte kvalitné SEO, klienti vás nebudú vedieť nájsť na prvej stránke v Googli. A viete, čo sa hovorí - ak máte tajomstvo a potrebujete ho niekam skryť, dajte ho na druhú stránku v Googli. Nikto sa tam nepozerá.

SEO

Kvalitné texty vyvolávajú dôveru

Predstavte si, že prídete na webstránku a vidíte chyby. Gramatické, štylistické, sémantické či logické. Ak vám čosi také udrie do očí, váš prvý dojem je, že si autor stránky alebo majiteľ e-shopu nedal veľmi záležať na textácii. A ak si nedal záležať na tom - tak na čom si záležať dal? Budú potom jeho produkty alebo služby kvalitné? Keď nevie dodať niečo tak jednoduché, ako je správne napísaný text? Tieto otázky si budú klásť vaši zákazníci. Nedajte im na ne priestor.

Rozhodovanie

Uľahčujú klientovo rozhodovanie

Texty môžu vašim zákazníkom uľahčiť rozhodnutie o nákupe a to je nesmierne dôležité. Detailné informácie o výhodách produktu či blogové články, ktoré o produkte hovoria viac, presvedčia návštevníkov vašej stránky, že ste skutočným odborníkom v danej téme a dokážu tak uľahčiť jeho nákupné rozhodnutie.

Zlepšujú nákupný zážitok

Nikto nemá rád nudné texty. Samozrejme, netvrdím, že je najdôležitejšie, aby sa vaši zákazníci pri čítaní chytali za brucho, ale ak máte možnosť niekam vsunúť vetičku - či dve, ktoré majú príjemný, zábavný alebo žoviálny tone of voice, je to pre vás len veľké plus. Vždy, pochopiteľne, závisí od značky a produktu (ak predávate finančné služby, je to iné, ako keď predávate tričká s nápismi), no priateľské texty, chytľavé slogany alebo úderné headliny, ktoré si človek zapamätá, sú určite cestou k zákazníkovmu srdcu.

Kreatíva kampaní je dôležitá

Z textov na vašej webovej stránke alebo vo vašom e-shope budú vznikať krátke videá, posty na sociálne siete či online kampane. Mali by ste preto dbať na to, aby boli odlíšiteľné. Aby si váš headline či slogan nikto nepomýlil s inou značkou a aby sa dostal do podvedomie aj povedomia vašich zákazníkov. Hry so slovíčkami, ktoré zaujmú vaše publikum, privedú na váš e-shop viac klientov a máte teda oveľa väčšiu šancu získať spokojných zákazníkov. Premýšľajte o tom.

Kampaň

Investujte do kvalitných textov, internet vám to vráti. Buďte o krok vpred pred konkurenciou a nájdite si copywritera, ktorý vie, čo robí, aby ste sa dostali v biznise aj vyhľadávačoch čo najvyššie. A ak žiadneho nepoznáte, kontaktujte ma, pošlem vám pár skvelých odporúčaní.

pozadie instagram